single

Najciekawsze przykłady kart stałego klienta

Karta stałego klienta to ciekawe rozwiązanie. Firmy zyskują dzięki niej szansę na zatrzymanie lojalnego klienta, zyskuje jednak również kupujący mogąc spodziewać się licznych rabatów i zyskując szansę uczestnictwa w akcjach promocyjnych. Produkty, które i tak są potrzebne, można dzięki temu kupić taniej, a i spełnianie własnych marzeń okazuje się łatwiejsze niż początkowo mogło się to wydawać.

Rabaty w marketach spożywczych

Jeśli zdecydujemy się na zarejestrowanie karty stałego klienta w supermarkecie, z pewnością będziemy mogli liczyć na rabaty za zakupy. Zwykle dotyczą one jedynie wybranego asortymentu, raz na jakiś czas można jednak otrzymać możliwość obniżenia o dany procent całego rachunku. Bardzo często karta pozwala też na uczestnictwo w cyklicznych akcjach promocyjnych, o których można dowiedzieć się choćby z marketowych gazetek promocyjnych.

Promocja na powitanie

Oczywiście, wspierać można nie tylko tych klientów, którzy regularnie korzystają z naszych usług. Niektóre marki promują też tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z nimi. Pierwsze zakupy w sklepie mogą więc okazać się wyjątkowo opłacalne. Często ich koszt jest obniżany o pewien wskaźnik, bywa zaś i tak, że odejmuje się od niego konkretną kwotę.

Promocje spożywcze

Z promocjami dla nowych klientów mamy do czynienia zwłaszcza w sklepach internetowych. Dzięki takim rabatom często można więc pozwolić sobie na zakup produktów, które, w innych okolicznościach, pozostawałyby poza naszym zasięgiem.

Zbieranie punktów

Inną formą kart stałego klienta są te, które dają ich użytkownikom możliwość zbierania punktów. Oczywiście, nie robi się tego po to tylko, aby je kolekcjonować, ich odpowiednia ilość daje bowiem możliwość zakupu konkretnych produktów w znacznie niższej cenie. Punkty zwykle przyznaje się w zależności od tego, na wydanie jakiej kwoty zdecydował się klient, a ponieważ tego rodzaju akcje trwają przez długi czas, łatwo można zaplanować zakupy, potem zaś zebrać oszczędności na dany asortyment. Takie planowanie może oznaczać duże oszczędności.